.

Say Something to Me :D

Jul 28, 2010

~~ Wat AKU TerSeNyUm ~~

semua orang kena senyum.....
selalu gembira....
sentiasa ceria.....
xkisahlah dimana2.....
sama mcm aku....
aku suka smile mcm ni ..=)
xde benda yang terlalu best bg aku selain mereka2 yg ade di sekeliling aku ni....
Dimana ???
tempat keje aku lorl...
sbb aku sepenuh masa disitu....
siang > malam...pagi < petang ....
sentiasa bersama insan2 yang baru mengenal dunia ....
sape mereka ???



Abg & Adik
Aini
Nabiha .Haris & Asraf
Irfan & Nisak
Anas

bukan ni sahaja ade ramai lagi yang hadir dalam hidup ku.... 
mereka2 ni la hari2 wat aku tersenyum & ketawa...
rasa penat pun jadi kurang...
rasa tension pun jadi hilang ...
rasa geram sbb mereka ni comel2 sngt...
rasa sedih kerana takut berpisah akan datng  ....
rasa gembira bertambah2 kerna melihat telatah mereka...
rasa marah sekali-skala kpd yg xmakan saman ...
rasa gila selalu sbb mereka lg power ckap dr aku...... 
hehhehehehehhe..
ape sekali rasanya pon mereka tetap di HATI...............
Kenapa ??
sebab mereka suka buat ape sahaja yang mereka suka .....
&
mereka hanya perlukan perhatian dari saya ... =)




                                      




No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...