.

Say Something to Me :D

Aug 31, 2010

~~ RiNdU ooooOO!! ~~

~~  Aku rindu la kat dia ... RINDU sngt2 ... terlalu rindu ..... memang dah rindu ni .... rindu ...rindu .... kenapa leh rindu ni ?? Rindu selalu .... Sentiasa rindu ..... Dia rindu x ?? rindu la... rindu la ... aku rindu ni kat ko ..... rindu ea .... janji RINDU auw ...... *_^ ~~  




Muka SERABAI (rindu )

~~~ MeRaJuK ~~~



~~ Saya suka merajuk...

baca tul2 M E R A J U K !! . 

Bila merajuk de orang pujuk.. 

Bila orang nak pujuk kita perlu merajuk ...

Bila xde orang pujuk kita ,kepala bg hantuk ... 

Merajuk je la kejenya ...

xde keje lain ..merajuk...merajuk...merajuk .

time jumpa merajuk ..

time call merajuk ..

time tido merajuk ...

so Mulai Tahun depan azam baru

 XNAK MERAJUK ... :) ~~

Aug 19, 2010

~~ Realiti ~~

SEBELUM

SELEPAS

Apa punya pemalas la aku ni ....
aku pon xtahu la....
hahhahaha...
tu la manja sngt2 kot selalunya semuanya ada orang buatkan , 
semuanya ada orang tolong , 
semuanya ada dibantu.....
macam mane nak berdikari ..... walaupon kini duduk sendiri dan sorang diri ....
buatkan aku kenal erti diri ini ....
perlu berpijak dikaki sendiri....
membuat keputusan dengan berfikir sendiri dan bukannya menerima arahan orang lain lagi ..... 
itulah aku masih didalam keadaan kaku begini ....

~~ Bezanya kita !!! ~~


ko 
suka wat perkara yg  ko rasa gembira
aku 
suka wat perkara yg membolehkan semua orang suka
ko 
terlalu ramah sehinggakan tiada beza antara kita
aku 
terlalu emosi sehingga ramai kawan yg terkena
ko 
Merasakan setiap perkara itu sama je
aku
Merasakan apa yg terjadi itu adalah benar belaka 
ko 
Pandai bergurau walaupon bercakap secara kasar
aku
Sememangnya surius setiap apa yg ingin dikatakan 
ko 
Tidak mengalah dan mempunyai EGO yg tinggi
aku
Sentiasa mempunyai sikap CEMBURU & iri hati 
ko 
kurang suka  dan tidak mahu berbicara tentang Cinta
aku
sentiasa menjaga hubungan supaya bahagia
ko
Berfikir apa yg akan terjadi pada esok & lusa
aku
Berfikir apa yg akan jadi pada masa hadapan 
ko
Mempunyai perwatakan yg sukar dinilai 
aku 
Mudah mempamirkan perasaan dari perwatakan 
ko
Tak pernah untuk memberikan sebarang janji 
aku
Memerlukan keputusan supaya semuanya pasti 
Ko
Ruang yang luas membuatkan ko lupa diri
aku
Masih didalam kotak mencari diri sendiri
ko
Rasakan diri ko terlalu sempurna dimata semua
aku 
Masih memerlukan waktu untuk menghadapi semua itu 





..::: Not Hearing But Listening :D :::...