.

Say Something to Me :D

Aug 19, 2010

~~ Bezanya kita !!! ~~


ko 
suka wat perkara yg  ko rasa gembira
aku 
suka wat perkara yg membolehkan semua orang suka
ko 
terlalu ramah sehinggakan tiada beza antara kita
aku 
terlalu emosi sehingga ramai kawan yg terkena
ko 
Merasakan setiap perkara itu sama je
aku
Merasakan apa yg terjadi itu adalah benar belaka 
ko 
Pandai bergurau walaupon bercakap secara kasar
aku
Sememangnya surius setiap apa yg ingin dikatakan 
ko 
Tidak mengalah dan mempunyai EGO yg tinggi
aku
Sentiasa mempunyai sikap CEMBURU & iri hati 
ko 
kurang suka  dan tidak mahu berbicara tentang Cinta
aku
sentiasa menjaga hubungan supaya bahagia
ko
Berfikir apa yg akan terjadi pada esok & lusa
aku
Berfikir apa yg akan jadi pada masa hadapan 
ko
Mempunyai perwatakan yg sukar dinilai 
aku 
Mudah mempamirkan perasaan dari perwatakan 
ko
Tak pernah untuk memberikan sebarang janji 
aku
Memerlukan keputusan supaya semuanya pasti 
Ko
Ruang yang luas membuatkan ko lupa diri
aku
Masih didalam kotak mencari diri sendiri
ko
Rasakan diri ko terlalu sempurna dimata semua
aku 
Masih memerlukan waktu untuk menghadapi semua itu 





No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...