.

Say Something to Me :D

Sep 1, 2010

~~ Antibaotik Overdoss ~~

 



                   ANTIBAOTIK OVERDOSS 
                                                                               
                           
Layla & Lutfi 

Permulaan kami di sini Melalu FANTASI ...
FACEBOOK ...
Secara tidak sengaja aku mengenali dirinya .





Best ke couple2 ni ?? 
mula2 la kut ..
hehe...
pastu mula lah pudar...
gaduh ...
merajuk...
cemburu....
sakit hati .....
kenapa mcm tu ???
SAYANG !! 
tapi mcm xbest je kan...
cian kat dia...
aku suka wat dia pening kepala...
peragai aku dah mcm budak2 ...
lama2 bila aku belajar fahamkan dia..
aku dah kembali normal..
ceria...
seronok..
bahagia...
gembira...
senyum selalu.....
Apa yg harus kita lakukan ??
Setia...
Percaya..
jujur...
aku tahu walau mcm mane pun sosialnya dia..
dalam hati dia ade aku...
mcm tu jugak aku...
mcm mane sunyinya aku kat cni..
dalam hati aku ada dia...
dia je..
dia...
dan dia.... !!





Ni ubat dah siap jika Hati ni akan luka ...
hehehehhe @_@ 





[ KAMI DAH BERPISAH ...tq ]

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...