.

Say Something to Me :D

Sep 28, 2010

~~ Cinta semakin Pudar kerana orang ke-3 ~~



" I'm Not missing U !! " cukuplah hanya membaca ayat ini yg ditaip oleh " I " wat kan aku faham yg aku tak memberi apa -apa makna pun dalam hidupnya .. Bila di fikirkan kembali dia amat memelukan insan yg bernama " N " hanya " N" sahaja yg bermain dihatinya kini ... adakah kerana aku " N" juga kecewa & sedih kehilangannya... betapa aku mementingkan diri sendiri sehinggakan  tidak perasan akan kewujudan cinta mereka !! Aku tidak menyalahkan "N " kerana mencintai atau menyayangi sidia cuma aku sedikit terkilan dan marah .... kenapa " N " tidak jujur pada ku sedangkan dia mampu untuk berkata benar... kenapa perlu berpura - pura seakan tiada apa yg berlaku ... KENAPA ???? Walau pun " N " juga mempunyai kekasih hati namun hubungan mereka sama tawar seperti hubungan yg aku jalani kini....Oleh itu " N " tidak perlulah nak menyenangkan hati ku dengan berkata saya pun mempunyai kekasih hati sedangkan dlm masa yg sama cuba untuk mengambil hati sidia " I " ... dari hari ke hari aku sedang belajar untuk menjauhi diri dari " I " mungkin dengan melihat orang yg  kita sayang hidup bahagia adalah satu pengorbanan yg boleh mengembirakan semua pihak ... tiada apa lagi yg perlu aku harapkan ... jika " I " benar - benar menyayangi ku  mesti dia juga telah muncul mencari ku ketika aku sedang menjauhi diri darinya ..... tapi tidak , sebaliknya dia juga diam membisu dan seakan membenarkan pemergian ku dari hidupnya itu ... malah dia mencari - cari dimana " N" yg sama diam membisu seperti ku ... Bertuah " N" mempunyai dua orang lelaki yg menyayanginya dalam satu masa .... Aku harap " I " dan " N" akan bersama suatu masa nanti !! ..... Hati yg sudah hancur ini walau pon seratus tahun lagi dicantumkan semula perasaannya tetap sama pedih ., sakit dan kecewa .... Oleh itu , biarkanlah semua masa ni terus berlalu sehingga keAkhirnya ... Aku ingin melihat " I " tersenyum gembira walaupon bukan bersama ku ... Disaat aku melihat senyuman mu itu maka terkuburlah sayangku padamu selama ini !!...... 

























^_^ adeq

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...