.

Say Something to Me :D

Sep 27, 2010

~~ Dimakah Sahabat ISTIMEWA ku kini ??? ~~

  
   Aku !! cuba untuk melupakan semua kenangan itu ... Aku !!cuba untuk tidak mengingati apa2 tentang diri kamu ...segala-gala yg berkaintan dengan mu sama ada Nama , No Phone ataupun wajah mu itu .... namun ape daya ku kamu terlalu dalam letaknya didalam hati ini .... terlalu banyak kenagan yg kubina bersama mu .... tidak terkira senyuman yg ko ukirkan dari bibir ku ... indahnya disaat aku dengan mu bersama2 untuk mencapai impian yg tinggi dibintang sana letaknya ... tidak kira waktu , tempat & keadaan sekali pon ko sentiasa bersama ku ... dari dulu hingalah saat ini kamu ade dihati ku & fikiran ku buat selama- lamanya ....HANYA KAMU !!.... bila kelibat mu hilang dari pandangan ku ..aku akan tercari-cari tapi apabila kamu disisi ku ...aku akan diam membisu melihat telatah mu itu... Kamu !! seorang yg bijak ....Kamu!! memberi ku erti untuk menjadi seorang yg lebih dewasa ...Kamu !! buatkan aku tidak lupa tuk capai impian yg aku impikan ..... TAPI.... semuanya kini hanya kenangan... kenangan dulu yg terlalu sukar untuk ku lupakan....Aku!! cuba untuk membina semangat baru, impian baru & kawan2 baru ....ia mengambil masa yg terlalu lama untuk aku hapuskan diri mu wahai Sahabat ISTIMEWAKU .... titisan air mata ku akan mengalir setiap kali aku cuba untuk kuatkan diri melawan rindu ku padamu... setiap mlm kau selalu muncul didalam mimpi ku... kenapa kamu begitu bermakna didalam diriku ini sedangkan kamu sedikit pon tidak merasa ape yg aku rasakan.... Jika kamu terbaca coretan hati ku ini...aku harap engkau mengerti...yang aku maksudkan adalah KAMU!!.. pada awal lagi aku menjauhkan diri dari mu kerana takut begini jadinya...namun aku terpaksa mengenali dirimu lebih rapat dan  mendekati dirimu kerana kita sama2 belajar untuk menguruskan masa & memimpin kawan2 kita yg lain ..... jika kamu berikan aku satu lagi peluang maybe kita akan kembali seperti dulu ..... walau macam mana pon aku kena belajar untuk menerima Takdir Tuhan yg telah ditetapkan .. Aku doakan kebahagiaan hidup mu dan kecermelangan diri mu itu bekekalan sehingga kamu dapat capai ape yg kamu penah ceritakan semua impian2 mu pada ku dulu !!! Aku amat menyayangi mu wahai Sahabat ISTIMEWA ku !!!   :'( .....




                                         
              Bg ku kamu sama sahaja seperti : 

N . A . R .U .T .O




















^_^ adeq

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...