.

Say Something to Me :D

Sep 5, 2010

~~ Gime Me More !! ~~




EveryOne !!
 Mesti  ade Kuih2 yg u all's suka kan ...
time g beraya je benda first kita akan buat     : 
tngok balang kuih raya diaorang ...
tul x ??
xkan nak tengok berapa duit raya kita dpt kut ...
hehehe..
pastu tangan akan capai kuih yg tul2 kita suka
jika dah xde pilihan ..
Kacang pon jadi la...
kalau xde pon wat2 la minum air je ..
Meh cni kita try senaraikan beberapa jenis kuih ..

1. Tart Nenas / blueberry 

2. Almond London 

3. Nestle Cornflakes

4. Makmur kacang hijau 

5. Kuih Kelapa

6. Kerepek Bawang 

7. Bahulu 

8.kuih goyang / ross

9. Kuih Siput 

10. Kuih Sarang Semut 


ada macam2 lagi ni...
cuma 10 je yg terlintas ...
Antara 10 tu mesti ade kan yg korang suka ..
layla de dua kuih yg tiap2 tahun mesti ade ..
WAJIB !!
nak tahu kuih pe Layla suka makan .
mari kita tngok !!




Mama Caries


Biskut Arab



Ha!! ada yg suka kuih yg layla suka x .....
atau xpandang pon ....
lain orang lain selera....
xde kuih raya kita mcm xraya la...
nanti pagi raya kawan2 letak mcm jenis kuih raya kat 1 dulang ...
pastu bg kat layla ..
layla tunggu 
hehehehe... =) 



















^_^ adeq





No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...