.

Say Something to Me :D

Sep 27, 2010

~~ Hanya Mereka ~~












28 September 2010 .... 12.35 A.m .... Suasana malam yg sunyi... Aku terduduk memikirkan ape akan terjadi pada esok...esok... dah esok hari ....Adakah aku masih bernyawa lagi....aku boleh menjalani rutin keje seperti selalu...adakah aku masih bersama mereka semua insan2 yang hadir dan membahagiakan diri ku ini ..... namun aku tidak ade jawapannya.,..hanya pada DIA [ALLAH] sahaja yg mengetahuinya.....setiap insan mempunyai dugaan & cabaran hidup mereka masing2...begitu juga dengan diri ku ini... sama ade berat ,sakit atau terseksa sekali pon aku perlu menghadapinya dengan kuat ... 
Mak !! Ayah !! ....Adik mintak maaf .... mungkin adik bukan anak yg mampu memgembirakan  kamu berdua dikala usia mu dihujung waktu.... apa yg mampu adik  lakukan adalah berdoa semoga Mak & Ayah panjang umur dan kita akan sama2 hidup senang akan datang ....INSYAALAH ......
Kawan2!! masa aku keseorangan ni la teringat gelak tawa korang... best je xtido duk gelak n nangis sama2 ... Masa berubah ...semuanya berubah... xtau la ape nak jadi dengan aku ni.....kerana hidup terlalu sunyi dan xde teman buatkan kenangan2 lalu menemani ku sentiasa...mesti korang akan cakap aku masih xberubah dan sama seperti dulu ........ 
Bila terfikirkan pasal keje aku sekarang pulak !! terlalu banyak pengalaman yang aku dapat adalah berhadapan dengan pelbagai jenis manusia .. macam-macam ragam telah aku hadapi ... bermain dengan emosi ... inilah hakikat sebuah kehidupan... kita memegang watak yg berbeza2 dan lakonan yg berlainan barulah menjadi satu cerita yg boleh diingati selamanya ... aku selalu bertanya selepas ni ape pulak watak akan aku lakonkan... [????]
menjadi tanda tanya tanpa penghujung cerita !! 



















^_^ adeq

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...