.

Say Something to Me :D

Sep 2, 2010

~~ Hiburkan Hati Mu ~~





Facebook !!
dah setahun usia ku bersama mu ...
macam2 aku lalui disitu ...
walau ape pun aku rasa aku setia dengan mu Facebook .
Sampaikan aku bina satu group ni tok berkongsi kegembiraan bersama....


 Nama Group :   





dekat sinilah aku lagi kenal mcm2 orang....
xkira usia dan jantinanya ...
berkongsi cerita dan ketawa ...
kepada yg ingin merasakannya ....
pe tunggu lagi join je la ....
hehehehe....



Tarikh Bina : 

31 Jan 2010 





Siapa Kepalanya ??





                                                    




Aktiviti kami : 

1. Bermain teka- teki 

2. Berkongsi cerita lawak 

3. Tonton Video lucu 

4. Cari gambar pelik 





Yuran Bulanan : 

Tiada bayaran hanya setia bergelak ketawa 




jgn katakan bdk2 men teka-teki owg tua pon turut sama... 
benda xlapok dek zaman..
bl tngok2 blik de teka-teki yg best,lawak,xmasuk akal & mcm2 la .... 
yg pasti menghiburkan hati... 
hope anda semua kat sini enjoy n eppy la... 
xkisah la bl2 pon waktu free, bosan , geram or tertekan sekali pon ..
lepak jap kat group ni mesti xmau kuar da... 
Tiada sebarang paksaan cuma diwajibkan ..
hehehhe..






[ Apa tunggu lagi !! ]       Join la .......








^_^  adeq






No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...