.

Say Something to Me :D

Sep 10, 2010

~~ Memory 1st Raya !! ~~




Di pagi raya !!
Dok2 lepak tngok TV sambil on9 FB kat hanphone...
Sambil berFB satu perkara yg wat kan hati ini meronta ..
Rasa seperti kesakitan yg amat pilu di dlm hati ...
Mood tetiba berubah ...
Agak2 berangin ya disitu ...
Tidak terkawal ribut pon berlaku ....
Segalanya mengikut kata hati tanpa berfikir ...
KeKECEWAan terjadi ...
Siapa yg harus dipersalahkan ....
Aku ??
Dia ??
atau 
Kamu ??
Kepala menjadi Serabut...
Jiwa menjadi Kacau ...
Bonda & Ayahanda pulang dr Masjid ..
Masa tuk bermaaf- maafan ..
Aku masih lg memikirkan perkara td ...
Tetamu datang dan pergi ...
Ttp aku stay memikirkan benda yg sama ..
Akhirnya aku tertido kepenatan ..
Sedar ku pon tetap memikirkan perkara itu ...
Mencari jawapan dr soalan yg xpasti ...
Mengharap , menanti & menunggu ..
Tp tiada penghujungnya ...
Salahkah aku untuk menumpang kasih mu ??
Salahkah ku untuk berada disisi mu ??
Silapkah aku untuk berasa cemburu pada mu ??
Silapkah aku beterus -terang pada mu ??
Air mata mengalir ...
Dlm hati penuh sayang ...
Segalanya musnah kerana kata2 ku sendiri ..
Namun jauh disudut hati xterniat tuk melakukannya ...
Hancur , terluka , bengkak hati sidia ..
Sekiranya kaca yg pecah itu dicantum semula....
ianya tidak akan sama ...
begitulah diri ini ..
Walaupon tetap kembali bersama ...
Namun perasaan  sayangnya kepada ku tetap pudar ...
aku ingin dia tahu ...
Yang 
Aku Terlalu Sayangkan Dia..
Sampaikan Pagi Raya ku  yg sepatutnya seronok ...
bertukar sedih seperti  sedang meratapi orang yg sudah pergi ....
:'( 





No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...