.

Say Something to Me :D

Sep 1, 2010

~~~ Nasihat Tuk AKU !! ~~

      Dari member2 FB..........






1     aku x matang 

u already 22 i think lar.. becoming 23
but u still think like 16 or 17
what did u need?
guys?
man?
that's all were nothing lar weyh..
derang tu hanya pandai mainkan perasaan ko jek..
pandai main jiwa dan propa..
but let say.. u tried to be your self
InsyaAllah.. Tuhan itu sedia bantu ko..
jadik diri ko sendiri..
duduk sorang2.. ko tanya siapa sebenarnya Fazilah ni..
siapa sebenarnya diri aku dalam hidup muka bumi ni..
aku dulu pernah gagal dan kecewa
but today.. I'm find out myself
aku mencarik dimana sebenarnya diri aku..
adakah di dalam hidup sebagai penipu
ataupun diri aku yg sebenar benarnya..
hurmm..
ok lar..
I need you be yourself
jgn terpedaya dan mudah diperdaya
biar kita salah dan dari itu kita belajar..
ok faz..
ko kena letak diri ko sebenarnya adalah siapa..
jangan salahkan life kita..
jangan salahkan sekeliling kita..
tapi salahkan hati kita ni.. yg x tahu mana sepatutnya kita duduk..
Assalamualaikum..








2  aku terlalu cemburu 


  [ utk awek2 yang kurang senang ngan saye tu harap maklum..BF awak tu just a friends ok..klu nk cemburu x tentu pasal tu better x payah lah berFB delete jek account anda tu....(^o^)v  ]



 ~   muda lagi.. watpe nak kecoh2.... 
orang yang kawen 10, 20, 30  
    tahun pun ble bercerai berai, lagikan u all yang setakat BF Gf ni.. alahai...
 lum tentu masa depannyer lagi sayang oi... 
hikhikhik..
~   jadi perempuan tu, jaga tingkah laku dik oi.. 
laki pun mesti x nak pompuan yang suka show off dan terhegeh2 kat laki.. 
malu jek dik oi... 
allah da beri akal, so kita pikirkan ler jalannyer yek.. good luck for ur life!!! =)
~   yg laki pun kena jaga gak tingkah laku kak oiiii...
jgn nak salahkn popuan je...
tp dlm kes mcm ni kena slhkn popuan la sbb dia jeles tak tentu pasal...
pada bf yg dah ada pasangan tu..
jgn la bwt mcm solo plak..
kan tak pasal2 ada org lain yg jadi mangsa krn anda...
huhuhu
~   tu la...bf klu ade awek mcm tu msti bosan..
jgn kate bf jek gf pun bukan nye dia suka bf jenis suka maik tahu sume nye...
selagi xde ikatan...
anda blum lg berhak ok!!cool sudah...



3 aku terlalu emosi 

~  marah plak mnah seko ni ye.....
poce2 jgn marh je t kurg pahala.....heheheh....
xpe la su lain kali le smbg g....
ade org x suke...cian die tuuu.....papai smue
 ~ mne de meroyan tapi sush gak kalu kite gurau2 die x abis2 nak marah je kojenye...
terase i tau....hehehe.
i x kaco die pun....
kalu rase mnyemak sgt xyah le main fb...
kompem xde spe nak semak kan pale die.....












Walau macam mane pun aku terima dengan hati     terbuka....
TERIMA KASIH KAWAN -KAWAN ...
LOVE U ALL  



No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...