.

Say Something to Me :D

Sep 2, 2010

~~ PaNtUn BoLeH JaLaN La !! ~~









dah aku ni mcm ni kan...
aku layan baik2 tu jgn la balas cam taik..
xkisah la ko lelaki ke ...
perempuan ke...
kalau dah jadi kawan aku tu ...
agak2 ckit ea...
pape hal bg salam jgn men sembur je !!
eh!! ingt aku nak sngt la tergedik2 or terhegeh2 kat ko ...
tolong la banyak lg keje lain aku nak wat...
sekadar nak berkongsi ilmu kut..
ko lak rasa dah pandai sngt kan...
bujet ko lg bagus la dr semua orang ....
xhairan la weyh!!..
kawan ngan orang BODOH nanti aku pon jd BODOH !!
so xde ruginya pun....
cuma aku nak ko tahu yg aku xkisah pon ko xde ....






Budi Bahasa Budaya Kita ...
Jika Rasa- rasa tak suka ...
  Xpayah nak bermuka- muka...

 Boleh je klik REMOVE saya... 





pergi kedai dengan Ali...
selalu jalan tepi titi....
hari2 hati aku mcm ni...
bila dikenang rasa nak mati....


selalu beraya umah tok Wan....
masak rendang cili api...
niat saya nak berkawan...
xsuka boleh angkat kaki ....


 Kalau takut dilambung ombak..
jangan berumah ditepi pantai....
Macm la ko tu terlalu gempak....
selau kat Facebook aku nak intai..


Niat dihati nak berkebun....
xsempat menanam benih pun hilang....
aku xkisah ko xnak kawan aku pun...
kawan2 aku ramai sampai ko xleh BILANG...


 Bulan bintang tinggi diawan...
aku tinggal bersama wan....
aku dah berteman cuma nak berkawan...
Kenapa perlu ko melawan ??





















^_^   adeq 


No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...