.

Say Something to Me :D

Sep 1, 2010

~~Xdpt Duit Raya ~~



Duit Raya !!
dapat ??
atau
beri ??
hahahhahaha.....
tahun lepas aku cuma keluarkan modal sebanyak rm30 je...
tahu berapa aku dapat balik duit raya ??
aku dapat rm300 ..
wahhhhh..
aku bujet2 dah tua xde sape nak bg...

ade jugak pak cik n mak cik aku bg...
malu tetap la malu
orang dah bg ambik je la kan....
kang kata sombong lak...
ye x ...
hehehhe...
alasan diaorang aku xkahwin lg n stay muda...
lallalalalla...
tahun ni aku xde la mengharap..
tapi kalau dapat tu ok jugak la kan..
sape xnak duit raya...
budak2 sekarang datang umah pon niat nak duit raya...
kuih2 semua xpandang la...
ape nak jadi ek...
mcm mane pon duit raya tetap jd warisan selamanya..

tanpa duit raya mcm xraya la pulak..
sama cam kita pakai baju tapi xpakai seluar..
eh??
mcm tu ke ??
merepek je aku ni..
hahhahaha...
pape pun




AKU NAK DUIT RAYA
!!!!












 ^_^ 
  adeq



No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...