.

Say Something to Me :D

Oct 30, 2010

CONTEST AKU SUKA MAKAN!




Malam minggu yg bosan watkan aku nek beskal jejalan 1 blog ni an...
so tertarik la ngan contest yg dianjurkan oleh Noor Fatin ..
adeq nak gak la join2 cuba nasib....
xmenang xpe just suka2 jerk...
[ dlm hati nak hadiah ]
hahaha :D

CONTEST AKU SUKA MAKAN! ^__^




syarat2nya adalah :



1) terbuka kepada semua blogger. tak kira yang dah menjadi follower atau tidak.. kalau nak jadi follower pun dialu-alukan :)

2) buat satu entry khas tentang contest ni. tajuk *contest aku suka makan!*

3) letak gambar korang dengan makanan. tak kira la apa saja. makanan yang korang suka makan. pizza ke, mee goreng ke, donat ke, apa2 je la, masakan ibu ke. asalkan makanan. nak letak lebih dari satu gambar pun tak apa :) maximum 3orang dalam setiap gambar :)

4) gambar dinilai mengikut kreativiti dalam gambar, suasana dan membuatkan aku terliur melihat makanan itu! sopan ke tak time makan, rakus ke, aku tak kisah. haha!

5) lepas dah siap entry tu, copy paste link contest tu dan paste kat ruangan komen :)

6) kalau boleh letak la banner kat sidebar blog anda, tak paksa pun. cuma kena alert la dengan masa apabila keputusan diumumkan..

7) tarikh penyertaan bermula dari 16 oktober 2010 sehingga 11 november 2010!
12 november aku akan umumkan keputusan :)

8) hadiah yang menarik menanti pemenang pertama dan kedua, insyallah, frame gambar yang comel atau tabung yang comel atau insyallah, akan diberitahu kelak, bila menang nanti.. :) mungkin hadiah lain ke yang lebih menarik~ hihi

9) hadiah akan ditambah dan lebih menarik jika aku menerima banyak penyertaan :)





adeq yg berbadan kecik ni sbnarnya suka mkn..
tapi xgenmuk2 jugak ...
geram jerk..
selagi ade selera adeq makan..makan...makan...
jika demam & kurang sihat je..
menu utama = ROTI
kalau x..
mcm2 ade...
JALAN2 CARI MAKAN...
hehe ^_^
so cari punya cari..
habis selongkar almari mencari album..
pic ni yg adeq pilih tuk memasuki contest cik fatin..



AdeQ makan KFC 




AMIN~~ 




AdeQ nak ajak la kekawan adeq join jugak so adeq tag diorang sekali 



1. Eyka Elisha

2. 
Eyka


3.
Hana buntal














^_^ adeq


4 comments:

NOOR FATIN said...

thanx join adeq!! :)

kfc sedap..nyum3~

gudluck!

< Layla Talya > said...

sama2 fatin... Thanks jugak ajak join ..
moga2 la sy yg memenanginya...hak3..
pape pun nk meriahkan lg contest ni... :D

Miza Yusof said...

good luck dear :)

< Layla Talya > said...

hik3... thanks... :D
join for fun .. :P

..::: Not Hearing But Listening :D :::...