.

Say Something to Me :D

Oct 7, 2010

~~ Hati Berbicara Sesuatu ~~






Tiada siapa mampu menimbang dosanya masing - masing 
Tiada siapa tahu betapa banyakah dosa mereka 
Tiada siapa pun mampu menilai dosanya sendiri atau orang lain 


Semakin banyak dosa Semakin hitam la hati mereka !!
Semakin kerap melakukan dosa Semakin jauhlah kita dari DIA !!
Semakin seronok kita bersama dosa Semakin bahagialah hidup di dunia !!


Mampukah AKU mengatasinya ??
Mampukah AKU membersihkan hati itu ??
Mampukah AKU mencari pahala semula ??
Mampukah AKU untuk dekati diri kepadaNYA ??


Bertemankan Doa buatkan aku kembali bersemangat ..
Bertemankan Zikir buatkan aku kembali tenang ..
Bertemankan Solat buatkan aku kembali berjiwa ..


Setiap manusia sentiasa diuji ..
Setiap manusia telah tertulis jalan ceritanya ..
Setiap manusia mempunyai pasangan masing-masing ..
Setiap manusia diberi kelebihan & kelemahan ..


Setelah AKU berfikir panjang ..
Setelah AKU duduk keseorangan ..
Setelah AKU kehilangan teman ..
Setelah AKU mencari jalan kebenaran ...




Hanya pada-mu YA ALLAH aku serahkan !!!!! 













^_^ adeq


No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...