.

Say Something to Me :D

Nov 19, 2010

~~ Jom Reka Butterfly ~~




Hari ni Cik Butterfly nak ajak korang wat Butterfly ...
wat banyak2...biar butterfly bnyak sngt2 kat blog ni...
hehehe
g makan McD pandaikan korang ..
so hari ni adeQ tunjukkan cara wat butterfly ea..
senang jerk...xde la susah pon ...
meh cni duduk b'sila.....







Bahan2 digunakan  :




2 Kotak Kentang Goreng McD




Gam





Stapler
















Cara2 Buat : 



Letakkan Gam dibahagian atas kotak untuk kita tutup permukaan atas...




Setelah di gam Kotak akan menjadi sebegini ... 
watkan cara yg sama pada kotak yg kedua



Camtumkan kedua-dua kotak td dengan ketemukan bahagian belakang antara kedua-duanya ..
setelah itu staplerkan kotak itu supaya ianya melekat ...




butterfly itu boleh diwarnakan dengan warna kegemaran anda... :D









Hasil  : 






Inilah rupanya BUTTERFLY adeQ yg xseberapa ni..
sbb ni pun nak cepat...ade keje lain tapi curi2 wat butterfly jap ... :P 





adeQ gantungkan Butterfly ni kat pintu bilik adeQ.... 






Meh la korang wat BUTTERFLY bebanyak sngt....
biar blog ni penuh Butterfly ....
sape betul2 ade wat BUTTERFLY mcm ni ...
adeQ cabar dia wat & buktikan dengan wat Entry kat blog korang mcm ni ...
pastu BUTTERFLY tu lg cantik dr adeQ...
adeQ hadiahkan dia Top Up RM10 ...
hehehehe ... ^_^
so ape tunggu lg....
meh la join wat BUTTERFLY....


















^_^ adeq

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...