.

Say Something to Me :D

Nov 13, 2010

~~ Papilio [BUTTERFLY in Latin ] ~~


Yuuuhuuuuuu!! 
dimana kekawan blog adeQ ??..
ade orang x ni ...??
ke adeQ wat entry pastu adeQ baca sorang2 !!.. 
[ tau xpe , lg mau kecoh ek ]
hehehe..
xde pe yg menarik pon ..
just nk wat entry baru..
dah lama x b'kerja diblog ni..
Al-Maklum la keje di Dunia realiti lg bnyak..
adeQ nak story ckit la..
why adeQ minat cecangat at BUTTERFLY tu..
nape x sesumpah ke..
mentadak-mentadu ke..
kan..kan..kan..
korang xmau tahu pon adeQ tetap nk bgthu..hik3
so wat2 la senyum & ye ye an muka tu ckit baca entry ni..
biar xsuka tapi X-las ek..
dah sedia lum ni ??
nk lg syyyoooookkkk..
p ambik Coca-Cola setin..
pastu layan blik entry ni



READY ...
.
.
.
1
.
.
.
2
.
.
.
3
.
.
.


jeng...jeng...jeng...

adeQ minat BUTTERFLY sbb 


# corak2 kat setiap BUTTERFLY tu cantik & berbeza antra 1 sm lain wat adeQ rasa t'rpegun & nk je lukis setp corak2 yg penh adeQ lihat..

# mempunyai bentuk & saiz yg pelbagai... xtetap pd 1..ade yg Gedang , kecik , ade yg Lebar , ade yg panjang.. mcm2 la so BUTTERFLY terlalu istimewa bg adeQ..

# BUTTERFLY suka menikmati benda2 yg wangi & singgah kat bunga yg cantik .. tu sbb adeQ rasa cam best je an..nyaman lorh ..

#  BUTTERFLY ade kepak so dia mesti lah t'rbang an.. oleh krn ia suka terbang kat ne jerk..sesuka hati ia ... so adeQ sama an suasana tu ngan hidup adeQ wat je ape yg nk wat tuk mengetahu mcm2 yg kt xth..cm jgn lebih2 dah la an.. 

# menjadi perhatian & tumpuan semua orang yg melihatnya.. tambh2 bdak2 kecik..sbb warna BUTTERFLY ni warna-warni .. cam warna2 pelangi ...

# bl adeQ dekat ngan BUTTERFLY rasa tersngt2 indah hidup ni [tenang je ]..
memang best la hidup seperti BUTTERFLY !!





time kat sek lg adeQ minat sngt2 ngan BUTTERFLY...
tambh2 ade sorang BFF adeQ tu pon sama..
dia minat BUTTERFLY ..
b'rtambah2 la lg ingin mendalami kehidupan BUTTERFLY...
so terbawak2 sehingga ke Kolej..
time ade je masa tngan dok gatal lukis pic BUTTERFLY ..
xkira r kat buku Nota adeQ or Nota membr..
mn2 je la..
adeQ akan tinggalkan kesan BUTTERFLY tu..
adeQ keje ni pon sememangnya bertemakan BUTTERFLY..
penuh BUTTERFLY..
pintu masuk bilik pun pic BUTTERFLY besar dr murid2 ..
terlalu bnyak pic BUTTERFLY yg adeQ lukiskan..
ade yg cantik & ade yg conteng2 gitu...
adeQ tunjuk la ea..kang xcaya lak..
Bllluuuuueeekkkk... =P 
ni dia 


































^_^ adeq

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...