.

Say Something to Me :D

Dec 19, 2010

P I L U + P E D I H












Setiap saat ..setiap minit & setiap hari ..
celik je mata ini dr tido ..
harapan ku adlh ingin temui insan yg aku syg ..
yg aku sngt2 rindu ..
yg aku sentiasa menunggu ...
yg dlunya sentiasa disisi ku ..
namun kini semuanya hilang ...
pergi... 
b'lalu begitu saje...
meninggalkan aku sepi & sunyi...
bukan aku meminta untuk jd begini ...
namun ianya lahir dari hati ...


Ya Allah...
alangkan indahnya jika aku temui insan yg benar2 tulus menyayangi ku..
menerima semua cacat cela ku ini..
sentiasa b'terus-trang dihadapanku..
kadang2 kejujuran aku itu disalah ertikan..
itu lg membuatkan aku menjd kecewa..
sekiranya dia boleh memahami ku..
 boleh b'kongsi suka & duka b'sama..
percaya akan segala p'cakapanku ..
dan membimbing setiap kekurangan diri ini ...
itu je ku inginkan..
bukan kekacakkan @ kekayaan wang ringgitnya itu ..
aku tidak sesekali memandang kearah itu..
cukuplah dengan cinta yg sejati keakhirnya ..


Apa salahku sehingga aku xlayak tuk menerima kebahagiaan itu??
kenapa ??
KENAPA ??
KEEEEEEEEEEEENAAAAAAAPAAAA ??
kenapa aku ??? 


hari semakin hari terus b'lalu..
bila ku lihat rakan2 yg lain sibuk dibuai cinta yg indah...
t'lintas dihati ku untuk menumpang cinta itu...
walaupon untuk seketika waktunya...
selagi aku mampu b'tahan aku teruskan hidup ini...
jika suatu hari nanti muncul lah insan itu.
dialah sahabat ..
abang ..
dan juga peneman sepanjang hidup ku..
aku sentiasa b'doa untuk menanti saat itu...
sedangkan aku masih t'tanya2 bila..
bila...
bilakah ianya akan b'laku ...
????????????????
hidup aku sentiasa diselubung kesedihan ...
xtentu arah dibuatnya ...
seperti orang gila yg xde tujuan...
mencari sesuatu yg xtentu...
memberi harapan & mengharap pd insan yg xpasti..
sampai bila aku terus begini...
Ya Allah...
kuatkan hati & jiwa ku !!!...


=.="



















^_^ adeq





No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...