.

Say Something to Me :D

Feb 14, 2011

Dr Baby Merepek & Merapu :D





Saturday 12 /02 /2011 
jeng...jeng...jeng....
saya di tag oleh eyka..
wOOooo... 
tambah keje lg ooOOO...
sbb kena jawap soalan ...
huk..huk..huk 
( batuk gatal )
leh tnhan gak bnyak soalannya ..
pape pun thanks ek tag ...





nama ape yang org panggil korang

nama panggilan berubah2 ikut time ... hikhikhik
time sek rendah diaorang panggil AZIE  ... 
time masuk sek menengah dok asrama so dpt panggilan TONG ...  
pastu time masuk koleh lak dpt lak nama FAZ ... 
So kekal la sampai dah keje pun diaorang panggil FAZ !! 
cuma mana kekawan yg kurang dikenali or boy2 yg sesat2 ni kenal ngan nama ILA .... 
iissshh ... yg pasti Family saya panggil saya ADEQ ... hehehe :D


ape yang korang rase skrg

Penat sanggat2 --- > kerja .... kerja ....& kerja ... 
nampak tilam & bantal tu cam best je if dpt peluk ... hehehe  ^_^


kamera/fon

Fon ....  gajut ...gajut...gajut... sampai lebam ..
sbb nak mintak kawan2 yg sudi teman time wat kerja tengah2 mlm..
kang ngatuk pulak... hehehe 
( ALASAN !! )


pengisian masa lapang? *so skema*?

xsempat nak lapang .... if lapang je nanti boss atasan call bg kerja ...
hehehe... pape pun saya suka dua2 kerja saya sekarang .... 
2 in 1 ... :D 



manual/auto

MANUAL ^_^ 
tetapi saya terpaksa ambil Auto kerana keadaan & situasi memaksaanya ..


kawan pada pandangan kamu

Kawan !! ntah la .... susah nak ckap sbb kawan selalunya akan jd Lawan !!
hehehe... xdelah .. 
kawan bg saya dia leh sama2 susah & senang & 
tidak mementingkan diri & tidak mengambil KESEMPATAN !!
 ( xkira boy or girl )


perkara terakhir buat ari nie

G settlekan Uniform budak2 Tadika ...
 beli kain & g wat tempahan kat kedai jahit !! 
( tak kan kedai basikal ek ...KECOH !!)
PEnat ....penat .penat ...... 


benda paling last beli guna RM sendiri hari ni

Beli lauk makan tengah hari ... kirim staff beli kat kedai Mak cik LINDA !! 
tp lauk tu jd lauk makan malam .... sbb xsempat makan td ... :)))) 


tempat paling heaven yang korang nk pergi

Ke TANAH SUCI !! hope rezeki murah & leh bawak orang2 disayangi 
( mak & ayah )



bapak kau ke mak kau?

soalan ape ni !! huhuhu bapak aku ke mak aku ....
nape ?? nape??nape ???
yg pasti saya SAYANG MEREKA !!
mcm tu jugak mereka pd saya ...


lelaki idaman

Hati saya xterbuka lagi tuk masa ni ...... TAKE TIME .... 
bukan memilih tp sememangnya sukar untuk bertolah ansur dlm perhubungan ... 
so biarkan dlu topik ni ... 
( ADA JODOH XKAN KEMANA )


sayang diri sendiri tak?

Pengakuan jujur !! saya baru sedar selama ni xsayang diri sendiri ...
sbb sekarang saya sakit maknanya saya xpandai jaga apa yg telah dipinjamkan oleh Nya ..
hope lepas ni saya akan jaga diri MOLEK2 ... huhuhu T_T


last but no least, esok nk buat ape?

Saya nak rehatkan diri ... sbb cuti ..
( ade je kut kerja2 kena siapkan .... 
updates acc , invoice .. list Salary !! 
aaaaaaaaaahhhhhh... BUSY !!!! :( ... )


sila tag..

alahai..... perlu ke ?? cam malas je mau tag2 ni ...
ok2 saya tag sorang  je . k 


( maaf komputer saya lembab so malas nak copy link ) 





2 comments:

♥ eyka elisha ♥ said...

thnx syg coz sudi wt tag ni ^^

< Layla Talya > said...

welcome mmy ....
de masa leh la buat ....

..::: Not Hearing But Listening :D :::...