.

Say Something to Me :D

Mar 18, 2011

Selalunya perempuan mcm ni ( sm mcm sy ) hehe



Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu? 
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu? 


Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum? 
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni! 


Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek. 
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I. 


Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la. 
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala. 


Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi... 
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek. 


Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja. 
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke? 


Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla... 
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je. 


Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu? 
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku. 


Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok. 


Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil. 
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu. 














^_^ adeq

2 comments:

Qutiq Ishanee said...

haha sokong tp part nikah lagi sorang, sanggup berkorban, suka bkwn tu, mcm tk lahh

< Layla Talya > said...

hehehe...
hakikatnya mcm tu la... :)))

..::: Not Hearing But Listening :D :::...