.

Say Something to Me :D

Apr 21, 2011

~~ Me --> 21/04/2011 ~~




WoooOOO ... Nak kongsi ke x erk... rasa mcm nak luahkan jerk... hehe... benda ni siyes dah lama pendam kut... kira ikan pekasam dah leh goreng la senang citer ( Merepek ) .. So adeq citer je la kan... sebelum korang kata  " Cer cite Cer cite " hehehe .. Adeq rasa takut + risau + excited + sedih = Menanti ... Adeq ni macam xfikir hari mendatang je .. xde menyimpan langsung.. itu kelemahan adeq... xde duit mcm ne nak kumpul Aset !! Adeq tahu tu ... tapi masih xnak berubah ...Berangan je lebih nak ade kereta ... nak bawak mak & ayah jejalan tp Hampeh ... Habuk pun xder ...So hope pasni adeq dapat buktikan yg adeq Mampu Berubah ... sekurang - kurangnya adeq ada jugak aset xde la mengharapkn pasangan je nanti ....

Aiyaaaaa .... ok yang membuat adeq bercelaru lagi adalah CEMBURU apabila kawan2 dah mula mempunyai keluarga sendiri .... aduhaaaiii , takutnya adeq mcm xlaku je ... hahaha ..  " mcm la.. !! " hakikatnya adeq memilih & jual mahal kut mcm la cantik sngt .. Mungkin lum masanya ia hadir ( Ayat Pasrah ) wakakaka .... Adeq try untuk buka hati ni tuk seseorang but xleh la.. Rasa mcm Geram + Sakit + Sedih tu yg watkan ianya tertutup ... If ade Sang Putera yg sudi buka hati ni ...perrrhhh , cayalah sama lu bro !! so adeq tunggu saat itu tiba .. Satu jerk adeq ni adeq melihat pada saiz badan ... adeq suka jejaka yg berbadan kurus ... & kurang suka yg gemuk (memng xsuka pon ) muka ensem ke x & kaya ke x tu tolak tepi la sbb adeq cari yg Jujur , Memahami & Setia ... Tapi selalunya ape yg kita nak xdpt ....

Adeq masih mencari2 dunia hidup adeq sendiri ... KELIRU ... sedangkan xde ape pun oleh  fkiran ni dah terllu N-- xdenya P++ so mcm ne nak berubah ... macam tu je... xde Semangat yg BOOoooOOmmm sampaikan adeq tul2 terjaga ... skrang masih dlm mimpi ... biasa2 je ... xde yang menarik ... Adeq harapkan semangat & pertolongan orang lain ( kawan2 ) ... sedangkan ianya dr adeq sendiri ... huhuhuhu .. Teruknya adeq ni ... Walau mcm ne pun adeq kena kuat & sabar ... Pasti kebahagiaan itu akan datang tapi xtahu bila .... ^_____^  ...

Hanya mampu Tersenyum ......





































adeq ^_^

Apr 20, 2011

~~ Kamu yang Terbaik ~~






Peerrrrhhhh ...punya dah lama xrayau2 dlm ni ...
malam ni lak tiba2 rasa mau lepak2 santai la...
terjah sana...
terjah sini...
pastu mcm ne adeq leh jumpa benda ni




excited la nak baca kan...
sbb ape .....
adeq nmpak pic adeq kat ctu ...
senyum2 lg baca..
hati bunga2 katakan....
dlm senyum2 tu tiba2 air mata leleh lak...
hahahhahaha..
muka jerk ganas hati Cute ..
Terharu sngt2 la..
kami sememangnya kawan rapat ..
terlalu rapat ...
sampaikan orang sekeliling merasakan kami sishkan mereka..
so segalanya bersama..
jalan kaki g kolej...
naik bas awam g kolej sbb lewat ..
lagi satu dia adalah poket akhir bulan adeq..
adeq ni boros skit ..
nasib dia ade..
cam biasa la hujung bulan RM 50...
" zatie , pinjam 50 nanti aku ganti erk "
tu r ayat tiap kali nk pinjam..
hikhikhik ...
citerasa pun leh tahan la gak..
hehehe..
nampak gempak tp sempoi ..
satu je beza kami ...
UBAT ..
Dia benci ubat ...
but saya Love Ubat ...
dia bukan pemarah orangnya ...
tapi sekiranya bibir dia tertutup untuk berkata2 ..
itu maknanya ade silap antara kami..
tapi xlama...
sbb ianya akan kembali ceria...
walau pun sekarang berjauhan..
mempunyai kerjaya masing2..
kadang2 ade juga masa luangkan untuk berjumpa..
sbb mama dia sngt2 seronok ..
best if borak sampai xsedar jam kul brpe..
so terlalu syg kan kawan adeq tu..
xdpt nak cari len ma..
xde yg sebulu...
ingt2 balik...aduuhh xtertaip nak kongsi ..
hope selamanya hubungan kami sbagai SAHABAT ...^^.


Izzati Alia


































adeq ^_^



~ Melakar Rindu =.=" ~










Terlalu singkat hubungan ini

Belum pun sempat melakar rindu

Baru semalam mimpi dicipta

Mengapa mendung melanda sukma





Kaulah segalanya maka digubah

Ketika cinta masih di dada

Punahlah jua kini akhirnya




Entah mengapa hati bertanya

Mengapa kasih terlerai kini

Ku tak salahkan dirimu sayang

Lantaran takdir sudah tersurat




Kaulah segalanya maka digubah


Ketika cinta masih di dada

Punahlah jua kini akhirnya



Kaulah segalanya maka digubah

Ketika cinta masih di dada

Punahlah jua kini akhirnya




Punahlah jua kini akhirnya











 










adeq ^_^

..::: Not Hearing But Listening :D :::...