.

Say Something to Me :D

Apr 20, 2011

~~ Kamu yang Terbaik ~~






Peerrrrhhhh ...punya dah lama xrayau2 dlm ni ...
malam ni lak tiba2 rasa mau lepak2 santai la...
terjah sana...
terjah sini...
pastu mcm ne adeq leh jumpa benda ni




excited la nak baca kan...
sbb ape .....
adeq nmpak pic adeq kat ctu ...
senyum2 lg baca..
hati bunga2 katakan....
dlm senyum2 tu tiba2 air mata leleh lak...
hahahhahaha..
muka jerk ganas hati Cute ..
Terharu sngt2 la..
kami sememangnya kawan rapat ..
terlalu rapat ...
sampaikan orang sekeliling merasakan kami sishkan mereka..
so segalanya bersama..
jalan kaki g kolej...
naik bas awam g kolej sbb lewat ..
lagi satu dia adalah poket akhir bulan adeq..
adeq ni boros skit ..
nasib dia ade..
cam biasa la hujung bulan RM 50...
" zatie , pinjam 50 nanti aku ganti erk "
tu r ayat tiap kali nk pinjam..
hikhikhik ...
citerasa pun leh tahan la gak..
hehehe..
nampak gempak tp sempoi ..
satu je beza kami ...
UBAT ..
Dia benci ubat ...
but saya Love Ubat ...
dia bukan pemarah orangnya ...
tapi sekiranya bibir dia tertutup untuk berkata2 ..
itu maknanya ade silap antara kami..
tapi xlama...
sbb ianya akan kembali ceria...
walau pun sekarang berjauhan..
mempunyai kerjaya masing2..
kadang2 ade juga masa luangkan untuk berjumpa..
sbb mama dia sngt2 seronok ..
best if borak sampai xsedar jam kul brpe..
so terlalu syg kan kawan adeq tu..
xdpt nak cari len ma..
xde yg sebulu...
ingt2 balik...aduuhh xtertaip nak kongsi ..
hope selamanya hubungan kami sbagai SAHABAT ...^^.


Izzati Alia


































adeq ^_^



6 comments:

Woofer Storm said...

best kalau ada kwan yang sebulu..mmg siok abis la.heehhee folow sni

< Layla Talya > said...

hehehe... tau xpe... nangis & tawa leh sama2 ma... pape pun mau cari mcm ni lg xdpt.. mesti ade kurang ckit.. thanks follow.. adeq follow Woofer lek .. ^__^

cik fza said...

susah nk dapat kawan sampai mati.
rugi kalu lepaskn bila dh dpt.
hargailah slagi ada :)

ZaTiE AsHaR said...

serius terharu...waaaaaaa....



nak nangis........




tq beb......




syg ko......





T_____________T

< Layla Talya > said...

Cik Fiza : ye ..AMIN~~~
InsyaAllah hope ianya kekal.. kami pernah diuji sampai hubungan itu hampir putus tapi ianya cuma salah faham yg mampu kami baiki semula...
THANKS ... :D

< Layla Talya > said...

Zattie : Huhuhu.. kamu punya Entry lg wat aku kaget tau .. sngt2 Terkejut sbb dah lama xambik tahu dunia blog ni.. last2 dpt 1 benda yg eppy sngt2 smpai T_T ... sama2 cyg ko gak comel girl ... ^_^

..::: Not Hearing But Listening :D :::...