.

Say Something to Me :D

Apr 21, 2011

~~ Me --> 21/04/2011 ~~




WoooOOO ... Nak kongsi ke x erk... rasa mcm nak luahkan jerk... hehe... benda ni siyes dah lama pendam kut... kira ikan pekasam dah leh goreng la senang citer ( Merepek ) .. So adeq citer je la kan... sebelum korang kata  " Cer cite Cer cite " hehehe .. Adeq rasa takut + risau + excited + sedih = Menanti ... Adeq ni macam xfikir hari mendatang je .. xde menyimpan langsung.. itu kelemahan adeq... xde duit mcm ne nak kumpul Aset !! Adeq tahu tu ... tapi masih xnak berubah ...Berangan je lebih nak ade kereta ... nak bawak mak & ayah jejalan tp Hampeh ... Habuk pun xder ...So hope pasni adeq dapat buktikan yg adeq Mampu Berubah ... sekurang - kurangnya adeq ada jugak aset xde la mengharapkn pasangan je nanti ....

Aiyaaaaa .... ok yang membuat adeq bercelaru lagi adalah CEMBURU apabila kawan2 dah mula mempunyai keluarga sendiri .... aduhaaaiii , takutnya adeq mcm xlaku je ... hahaha ..  " mcm la.. !! " hakikatnya adeq memilih & jual mahal kut mcm la cantik sngt .. Mungkin lum masanya ia hadir ( Ayat Pasrah ) wakakaka .... Adeq try untuk buka hati ni tuk seseorang but xleh la.. Rasa mcm Geram + Sakit + Sedih tu yg watkan ianya tertutup ... If ade Sang Putera yg sudi buka hati ni ...perrrhhh , cayalah sama lu bro !! so adeq tunggu saat itu tiba .. Satu jerk adeq ni adeq melihat pada saiz badan ... adeq suka jejaka yg berbadan kurus ... & kurang suka yg gemuk (memng xsuka pon ) muka ensem ke x & kaya ke x tu tolak tepi la sbb adeq cari yg Jujur , Memahami & Setia ... Tapi selalunya ape yg kita nak xdpt ....

Adeq masih mencari2 dunia hidup adeq sendiri ... KELIRU ... sedangkan xde ape pun oleh  fkiran ni dah terllu N-- xdenya P++ so mcm ne nak berubah ... macam tu je... xde Semangat yg BOOoooOOmmm sampaikan adeq tul2 terjaga ... skrang masih dlm mimpi ... biasa2 je ... xde yang menarik ... Adeq harapkan semangat & pertolongan orang lain ( kawan2 ) ... sedangkan ianya dr adeq sendiri ... huhuhuhu .. Teruknya adeq ni ... Walau mcm ne pun adeq kena kuat & sabar ... Pasti kebahagiaan itu akan datang tapi xtahu bila .... ^_____^  ...

Hanya mampu Tersenyum ......





































adeq ^_^

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...