.

Say Something to Me :D

May 26, 2011

:: My SweetHeart ::




Assalamualaikum & Salam Sejahtera ..
So sekarang kat dlm bilik ....
dah kul 10.33 p.m ..
ikut2kan ni waktu mata adeq lelap ..
mimpi dah sampai Paris maybe ..
tapi xmlm ni ...
saje nak habiskan masa ngan wat entry ni ...
adeq tertarik ngan kanak2 berusia 2 or 3 tahun yang br nak belajar cakap ..
suasana dia memang akan wat kita ketawa ...
ada sorang budak ni dia suka cakap ngan awalan M ..
contoh ayat :
Mutan... Mutan.. tu toyit munya ...
( Bukan ... Bukan tu thorid punya ) 

ada pulak yang awalan K ..
Contoh ayat :
Kekok Kakang Kagi !! 
( Esok Datang Lagi )

Kake kuit kaya ke ??
( Tade Duit Raya Ke ?? ) 

tapi ada jugak diusia mcm tu yg petah bercakap ...
ayat2 dia mcm orang besar ...
tahu berfikir dulu sebelum dia cakap ...
hehe..
adeq seronok sngt2 ngan kanak2 mcm ni ..
rasa geli hati ..
ngan gaya cakap ..
gerak badan ..
intonasi ...
watkan adeq 
.
.
.
.
.
.
.








Adeq anak bongsu ... 
so mana bdk2 kecik jadik adik adeq la kan ...
adeq suka layan Ahmad Anas & Aisyah Umaira ...
rasa hari2 ngan mereka xpernah jemu & Muak ....




Anas suapkan adeq French fries 


Adeq Suapkan Anas pulak French fries 




Time Aisyah tengah sibuk cakap apa ntah ..



muka surius .. hikhik .. kamu tetap comel !!






















^_^ adeq

No comments:

..::: Not Hearing But Listening :D :::...