.

Say Something to Me :D

Jun 9, 2011

Ajib a.k.a Shoffi Jikan









Assalamualaikum & Salam Sejahtera .
Semalam dpt jugak tengok KL GANGSTER.
Memang puas hati sngt2 la ..
adeq bg 5STAR !!
dibintangi oleh Aaron Aziz , Adyputra & Zizan raja lawak .
tp adeq tertarik dengan pelakon sorang ni .
nama dia dalam cerita tu Ajib a.k.a Shoffi Jikan ...
Watak dia memang hati kering & Sempoi !!
Ayat2 & cara cakap dia wat adeq Syoookk ooOOO..
korang yg belum tengok g la weyyyh !!


paling adeq ingat dia cakap ini mcm 

" Sekali wa sengat lu !! "

" Wa boleh simpan wa punya sengat sebab wa pun sulah penat " 

" ini olang haaa suka makan sambil berak ma !! "



Shoffi Jikan




Walaupun mamat ni pegang watak pelakon pembantu je adeq tetap suka lorh ...
Sudah jatuh cinta sama ini AJIB !! 
hahahhaha ... 


















^_^ adeq 

2 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

wah cam best jerk smpai adek bg 5 star pd movie nie..

x sempat ag nk g ngk..=_="

< Layla Talya > said...

bg adeq memang best lorh !Maybe cite melayu xbanyak wat cerita aksi yg tul2 bOOMM mcm ni !!... hehehhehe

..::: Not Hearing But Listening :D :::...